۳۴۲۴۸۰۰۰ - ۰۴۱
تاریخ : پنجشنبه 26 اسفند 1395
کد 21

پیام نوروزی مدیرعامل

روزهای سرد زمستان جای خود را به روزهای بهاری مي سپارد. بهاري كه آرام و خرامان از راه می رسد و پيام آور رستاخیز طبیعت است. سال جاری برای شرکت موتورسازان سال تلاش براي توسعه ي بازار، بهبود كيفيت و استقرار نظام توليد ناب و


                                                                   يا محول الحول و الاحوال

روزهای سرد زمستان جای خود را به روزهای بهاری مي سپارد. بهاري كه آرام و خرامان از راه می رسد و پيام آور رستاخیز طبیعت است.
سال جاری برای شرکت موتورسازان سال تلاش براي توسعه ي بازار، بهبود كيفيت و استقرار نظام توليد ناب و صادارت بود و اين پيشرفتهاي محسوس نتيجه ي تلاش بي وقفه، همدلي و معرفت بالاي شما عزيزان و همكاران محترم بوده است.
آنچه باید برای سال آتي هدفگذاري شود، تداوم بهبود کیفیت محصولات، ارتقاء تکنولوژي و تقويت و ترويج تفكر ناب در تمام عرصه هاي شركت، توسعه بازار موتورهاي صنعتي، توجه بيشتر به بهداشت و سلامت همكاران محترم و سرلوحه قراردادن و رعايت كامل استانداردهاي كاري مي باشد كه تمامي اين خواسته ها بدون شك با همكاري صميمانه و ذكاوت مندانه ي تك تك شما همكاران عزيز ميسر می گردد. در آخرين روزهاي سال جاري فرصت را مغتنم شمرده و از تلاشها و سخت كوشي هاي شما بزرگواران تشكر و قدرداني نموده و براي تحقق برنامه هاي آتي شركت دست تك تكتان را مي فشارم. بنده به توانمندي همكارانم اعتقاد راسخ دارم و معتقدم در پناه الطاف حضرت حق تعالي و عشق به ميهن عزيزمان و با تدبير و برنامه ريزي شايسته و تعهد به اجراي برنامه هاي بهبود، روزهاي پيش رو را بهتر از ايام گذشته خواهيم ساخت.
حلول سال نو و بهار پرطراوت را كه نمايش قدرت لايزال الهي و پيام نوشدن و تحول مي باشد، به تمامي شما همكاران عزيز تبريك و شاد باش گفته و سالي سرشار از بركت، معنويت را از درگاه خداوند زيباآفرين براي اعضاي خانواده ي معظم موتورسازان مسئلت مي نمايم.
    
                                                                                                                                               محمد شهباز